Nalazite se
Članak
Objavljeno: 15.05.2012. 16:44

Tehnocentar  

Inspekcija trgovina: Tehnocentar

Kada imate trgovinu naziva Tehnocentar, tada je logično pretpostaviti da se radi o "centru tehnike", trgovini koja vrvi tehničkom robom. 

Inspekcija trgovina: Tehnocentar

U našim ekspedicijama pod krinkom naišli smo na sve i svašta. Neki su nas ugo­d­no iznenadili, a neki su nas uspješno razočarali. Ipak, bez obzira na ishod naše ekspedicije, nadamo se da smo svojim komentarima dali dobre savjete jednim trgovinama, a da se druge trgovine zbog naših komentara nisu uvrijedile. Sve to radimo samo kako bi usluga u trgovinama informatičkom opremom i multimedijom jednostavno bila bolja prema našim kupcima.

Za ovomjesečni undercover odlučili smo posjetiti veterana na hrvatskom tržištu, trgovinu Tehnocentar koja nam je u posljednjih nekoliko godina zapela za oko zbog proširenja asortimana informatičkom i audio i video opremom. Tehnocentar, barem izvana, djeluje kao moderna tvrtka namijenjena modernoj tehnologiji (u što logično, spada informatika i multimedija), no ono što nas je dočekalo iznutra bilo je poprilično daleko od naših očekivanja, ali i predodžbe koju je ostavio i sam naziv trgovine – “Tehnocentar”.

U samom centru

Tehnocentar ćete pronaći na dvije lokacije u gradu Zagrebu; u Frankopanskoj ulici, te u Bauerovoj ulici, a do njih je vrlo jednostavno doći jer su smješteni u atraktivnim dijelovima grada koji su idealno povezani javnim prijevozom. Radi se o gotovo strogom centru grada, što znači da se dolaženje osobnim automobilom ne preporučuje, no to uostalom znate i sami. 

Imati takvu trgovinu u strogom centru Zagreba istovremeno je i boljitak, ali i boljka. Boljitak je, naravno u tom pogledu što je to “centar” koji još uvijek nosi taj akcent “elitnog” komercijalnog dijela Zagreba. No, tu je i ta boljka koja stoji u činjenici da komercijalni centar u samom centru Zagreba rapidno seli van centra, odnosno u predgrađe. Bez obzira na sve napisano, Tehnocentar je na prilično dobroj lokaciji, a koliko su dobro iskoristili tu lokaciju, odlučili smo provjeriti u našoj ekspediciji, pod krinkom.

Dobra web stranica, razočaravajući asortiman

Prije no što smo se uputili u samu trgovinu, odlučili smo provjeriti i službenu web stranicu koja je iznenađujuće dobra. Klasično, s lijeve strane su kategorije artikala i artikli, sredina je zauzeta za detaljni pregled artikala, a desna strana zauzeta je za bannere koji izdvajaju posebne ponude itd. Sve u svemu, web stranica, odnosno web shop izgleda čisto i čitko, no nekim artiklima nedostaju slike, a nekima nedostaju i cijene, no to su ipak mizerne greške u odnosu na web stranicu kojom se primjerice “diči” Harvey Norman.Vratimo se na trgovinu. Odlučili smo posjetiti Tehnocentar trgovinu u Bauerovoj ulici. Trgovina izvana izgleda “interesantno”, najblaže rečeno. 

Recimo da kombinira totalno zapuštene fasade zgrada smještenih u centru Zagreba i donekle moderno uređen izlog kombiniran s novim logotipom trgovine. Recimo da uređenje eksterijera dade naslutiti kako se radi o trgovini u kojoj možete pronaći informatičku i multimedijalnu opremu. No, kada smo zakoračili u unutrašnjost trgovine, zapljusnuo nas je val razočarenja.

U trgovini za pultom nas je prodavač pitao može li nam kako pomoći, a mi nismo mogli ništa drugo reći doli – “naravno”. Prodavača smo pitali prodaju li informatičke komponente ili gotova računala, no dobili smo odgovor kako najbliže tom opisu trgovina može ponuditi računalnu periferiju poput tipkovnica, zvučnike, a od računalnih komponenti na raspolaganju ima jedino zvučne kartice, i to Creative Labsove. 

Undercover-Technocentar-3

Naravno, znali smo što možemo očekivati, no čisto smo željeli na licu mjesta provjeriti je li asortiman doista toliko loš. Upravo zato smo došli s pripremljenom “spikom”: “Da, očito sam dobio krivu informaciju. Naime, u jednom studiju koji razvija računalne igre radim na produkciji zvuka, pa me interesira možete li mi što ponuditi u tom pogledu.” Kako je trgovina informatičkom opremom očito usmjerena prema audio opremi za računala, očekivali smo da je i službenik shodno tome prilično dobro informiran. I bili smo u pravu. 
Službenik je odmah izvadio nekoliko Creative Labs zvučnih kartica, eksternih i internih i pitao nas što bi odgovaralo našim zahtjevima. Kako se ne bismo više smjeli praviti kao totalan tumplek za tu temu, bili smo nešto između, pa smo službenika pitali što nam može reći o “onoj X-Fi” zvučnoj kartici. 

Na naše ugodno iznenađenje, prodavač nam je napričao kako ih je tvrtka slala na seminare o proizvodima Creative Labsa, te je rekao kako se radi o zvjerskom proizvodu (što je točno), a nadodao je kako je neki stariji čovjek iz susjedstva iz samo njemu poznatog razloga kupio sve zvučne kartice koje Creative Labs nudi te je prodavaču osobno rekao da je upravo X-Fi doista zvijer od kartice. Jako dobro.

Prodavaču smo zatim rekli kako smo zainteresirani za tu X-Fi zvučnu karticu, a on je bio toliko ljubazan da nam je korisničke upute i detaljne informacije o kartici pokazao na svom monitoru, ali i cijele upute isprintao i dao u najlonskom fasciklu. Ljubaznost prodavača kakva se danas doista rijetko viđa. Za svaku pohvalu.

U drugoj poslovnici isti asortiman 

Na pitanje ima li druga poslovnica možda više informatičke opreme, prodavač nam je odgovorio da i druga poslovnica ima isti asortiman. Zatim smo skrenuli temu i pitali prodavača što nam može reći o slušalicama koje ima u ponudi, a radilo se o Creative Labs SoundBlaster Tactic 30 Alpha i 30 Sigma slušalicama koje su u osnovi namijenjene gamerima, a službenik nam je predložio da, pošto se bavimo razvojem zvuka za igre, ove slušalice mogu jako dobro poslužiti za tu namjenu.

Sve u svemu, nakon postavljenih pitanja, vidjeli smo praktički sve, dok u trgovinu nije ušao stariji gospodin i pitao prodavača drže li “neki kabel s nekim nastavkom”, a prodavač ga je uputio na Chipoteku. Ne zaboravimo da Tehnocentar u svom asortimanu ima i alate, raznorazne adaptere, baterije i punjače itd. stoga logično je zapitati se zašto nemaju i takve sitnice.

Na kraju balade, ostali smo poprilično razočarani. Ne stručnošću, ne uljudnošću prodavača, već jednostavno jako lošom ponudom koja gotovo da i nema veze s onime što nastoji predstaviti sam naziv trgovine, "Tehnocentar". Usporedite ponudu trgovina Tehnocentar i Technomarket, i dobili ste nebo i zemlju. 
Gotovo da se radi o antireklami. Nenamjernoj antireklami. Napomenuli bismo kako bi interijer trgovine također mogao dobiti osvježenje iz razloga što vitrine u kojima se artikli nalaze izgledaju kao da su tamo već 30 godina. Što vjerojatno i jest istina. Sve u svemu, šteta. Dobar, ali totalno neiskorišten potencijal.

Ocjena: 6/10

Objavljeno u časopisu Vidi br. 190

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam


   

*/-->